середу, 24 січня 2018 р.

Будьмо здорові

Здоров’я – розкіш для людини,
Найбільша цінність у житті.

З давніх-давен найціннішим скарбом людини вважалося здоров’я, про яке завжди піклувалися, зміцнювали свій організм та винаходили нові ліки від хвороб. Природа надає нам воду, сонце, повітря, натуральні продукти харчування. Але ними треба вміти користуватися.
24 січня у бібліотеці – філії № 1 була проведена година здоров’я «Будьмо здорові» на засіданні клубу «Золота душа». Присутні з цікавістю подивилися відеофільм «Імунітет - як не захворіти» з участю Н. Земної, прослухали бібліографічний огляд літератури «Допоможи собі сам», ознайомилися з книгами С. Бубновського «Сто лет активной жизни, или секреты здорового долголетия», «1000 ответов на вопросы, как вернуть здоровье», И. Неумывакина «Вода - жизнь и здоровье», М. Щетинина «Дыхательная гимнастика», які були представлені на книжковій виставці «Здоров’я в наших руках».
Клубчанки Т. Мощенко та М. Разбойнікова поділилися рецептами лікування травами.
Всі були задоволені зустріччю, бо дізналися багато цікавого та корисного про найдорожчий скарб, який ми маємо – наше здоров’я.
Провідний бібліотекар Г. М. Дудка








Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...