вівторок, 24 лютого 2015 р.

Рідна мова моя, поетична й пісенна

21 лютого відзначається Міжнародний день рідної мови. Наша рідна українська мова - найцінніше надбання, яке створили й зберегли для нас наші предки. Мова є душею нації, її генетичним кодом, у її глибинах народилося багато з того, чим може гордитися наш народ.
Рідна, лірична й поетична, гарна, мов вишита сорочка, ніжна й ласкава, але коли потрібно – грізна й заклична, усе це – рідна українська мова. Саме їй буле присвячене мовне спілкування "Рідна мова моя, поетична й пісенна ", яке відбулося 22 лютого у читальному залі центральної міської бібліотеки в колі однодумців поетів-аматорів літературно-мистецького об’єднання «Сарма» і учасників клубу «Поетичні перлини Присамар’я».
 Всі присутні були приємно вражені переглядом стрічок «Українська мова», «21 лютого – день рідної мови», відеокліпів на пісні: «Мова колискова» (гурт «Соколи»), «Рідна мова» у виконанні П. Дворського, «Гімну українській мові» (тріо «Крайня хата»). Ведуча, провідний бібліотекар Н.А.Дегтяр, запропонувала згадати присутнім приказки про рідну мову, одним епітетом висловити значення та красу української мови. А потім, як завжди, поети декламували класичні та власні поезії про рідну мову й говорили, що спілкуватися українською – це модно й сучасно.
У шелесті трав, у цвітінні калини
Я чую цю мову у сні й наяву.
Вона в моїм серці, – це вся Україна,
Я дихаю нею, я нею живу!






Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...