четвер, 23 лютого 2017 р.

Вірші, написані серцем

До Міжнародного дня рідної мови та 85 – річчя Дніпропетровської області 21 лютого в середній школі № 12 відбулася зустріч старшокласників з місцевими поетесами: Шаповаловою Еммою Олексіївною, кандидатом філологічних наук, головою товариства «Просвіта»; Калитою Наталією Миколаївною, головою літературно – творчого об’єднання «Вільна ліра»; Косяченко Тамарою Іванівною, учасницею клубу аматорів «Поетичні перлини Присамар’я». Під звуки чарівної музики ведучі заходу Чумаченко Христина та Сіроклин Артем декламували вірші українських поетів. Сподобалась школярам поезія Шаповалової Е. О., яка в своїх віршах оспівує українську мову, її чистоту і красу, любов до свого народу, пише про минуле, сучасне й майбутнє України.
«Мій рідний край», «Мова моя», «Я мову люблю солов’їну» - ці та інші вірші, прочитані Калитою Н. М., проникали у душу, змушували замислитись, мали у собі якусь незриму, непомітну і, водночас, велику силу.
Нікого не залишили байдужими зворушливі, романтичні рядки віршів Косяченко Т. І., які сприймались легко, емоційно.
Книжкову виставку «Поетичне слово наших земляків» презентували завідуючі бібліотеками – філіями № 1 та № 4 Дудка Г. М. та Лісняк Т. Є. Вони розповіли про поетів Придніпров’я та порекомендували школярам прочитати їх твори.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...