28 лютого в читальному залі центральної міської бібліотеки для фахівців бібліотечної справи міста пройшов тренінг у форматі творчої лабораторії під назвою «Створення нового іміджу бібліотеки і бібліотечної професії».
Відомо, що позитивний діловий імідж містить в собі привабливість внутрішню і зовнішню. Від того, як ми вміємо спілкуватися, одягатися, які в нас манери поведінки і залежить образ всієї установи. Про це говорила куратор тренінгу – провідний методист центральної міської бібліотеки Ірина Пігур в своїй консультації «Імідж сучасної бібліотеки: нові підходи». Зупинилася пані Ірина й на рекомендаціях щодо підтримання зовнішньої та внутрішньої привабливості та власної самооцінки, вмінню правильно спілкуватися не тільки з читачами та відвідувачами, а й в колективі. Найбільш актуальним для бібліотек наразі є подолання стереотипу зневажливого ставлення до бібліотечної професії як рутинної та неперспективної. Зокрема, саме такою професія бібліотекаря зазвичай постає у кінематографі – кадри з відео колажу «Образ бібліотекаря у кіно» зайвий раз це довів.
Йшла мова і про креативність, як одну із складових створення позитивного іміджу, адже творчий підхід в роботі вирізняє установу, в нашому випадку бібліотеку, серед інших подібних їй. Оскільки бібліотекар – професія досить публічна, що передбачає спілкування з людьми, дуже важливим є вміння спілкуватися з читачем, ерудиція фахівця, вміння підтримати будь-яку тему та загалом його мовна культура. На цьому так само наголосила методист, провівши з учасниками тренінгу декілька тестів – на визначення творчого потенціалу, самооцінку та комунікативні навички.
Окрім цього бібліотекарі міста мали змогу пофантазувати на тему майбутнього та презентувати свої командні проекти «Бібліотека Новомосковська-2050». Учасниць тренінгу захопили футуристичні ідеї, адже майже кожна фантазія була пов’язана з підкоренням космосу та впровадженням нових надсучасних технологій в повсякденну роботу бібліотеки. Лише малюнками не обійшлися, проявивши неабиякий творчий підхід під час написання звичайної на перший погляд розширеної замітки в ЗМІ, використовуючи журналістські формули інформаційних жанрів. Проте спочатку командам необхідно було вигадати тему та форму заходу, його можливих гостей та перебіг подій – себто нашвидкуруч написати міні-сценарій, продемонструвавши великий професіоналізм у якості event-менеджерів та журналістів, а заразом і власну кмітливість і почуття гумору.
Наостанок присутні підвели підсумки творчої лабораторії, обговоривши за круглим столом можливе майбутнє своїх бібліотек, висловивши кожний своє зауваження та почувши побажання від колег.
Відомо, що позитивний діловий імідж містить в собі привабливість внутрішню і зовнішню. Від того, як ми вміємо спілкуватися, одягатися, які в нас манери поведінки і залежить образ всієї установи. Про це говорила куратор тренінгу – провідний методист центральної міської бібліотеки Ірина Пігур в своїй консультації «Імідж сучасної бібліотеки: нові підходи». Зупинилася пані Ірина й на рекомендаціях щодо підтримання зовнішньої та внутрішньої привабливості та власної самооцінки, вмінню правильно спілкуватися не тільки з читачами та відвідувачами, а й в колективі. Найбільш актуальним для бібліотек наразі є подолання стереотипу зневажливого ставлення до бібліотечної професії як рутинної та неперспективної. Зокрема, саме такою професія бібліотекаря зазвичай постає у кінематографі – кадри з відео колажу «Образ бібліотекаря у кіно» зайвий раз це довів.
Йшла мова і про креативність, як одну із складових створення позитивного іміджу, адже творчий підхід в роботі вирізняє установу, в нашому випадку бібліотеку, серед інших подібних їй. Оскільки бібліотекар – професія досить публічна, що передбачає спілкування з людьми, дуже важливим є вміння спілкуватися з читачем, ерудиція фахівця, вміння підтримати будь-яку тему та загалом його мовна культура. На цьому так само наголосила методист, провівши з учасниками тренінгу декілька тестів – на визначення творчого потенціалу, самооцінку та комунікативні навички.
Окрім цього бібліотекарі міста мали змогу пофантазувати на тему майбутнього та презентувати свої командні проекти «Бібліотека Новомосковська-2050». Учасниць тренінгу захопили футуристичні ідеї, адже майже кожна фантазія була пов’язана з підкоренням космосу та впровадженням нових надсучасних технологій в повсякденну роботу бібліотеки. Лише малюнками не обійшлися, проявивши неабиякий творчий підхід під час написання звичайної на перший погляд розширеної замітки в ЗМІ, використовуючи журналістські формули інформаційних жанрів. Проте спочатку командам необхідно було вигадати тему та форму заходу, його можливих гостей та перебіг подій – себто нашвидкуруч написати міні-сценарій, продемонструвавши великий професіоналізм у якості event-менеджерів та журналістів, а заразом і власну кмітливість і почуття гумору.
Наостанок присутні підвели підсумки творчої лабораторії, обговоривши за круглим столом можливе майбутнє своїх бібліотек, висловивши кожний своє зауваження та почувши побажання від колег.
Немає коментарів:
Дописати коментар