понеділок, 23 вересня 2019 р.

У цьому краї я живу


Новомосковськ - свята земля
Тобі завжди вклоняються до ніг,
Моя наснага і моя любов,
Ти моя доля-батьківський поріг
Вересень для міста Новомосковськ – особливий. Адже цими днями ми святкуємо 443-річницю від дня народження нашого міста, 76-річницю вигнання фашистських загарбників з території міста, а також 78-річницю партизанського руху України. Цим датам присвятили годину краєзнавства «У цьому краї я живу» в рамках клубу «Час і ми», що діє у бібліотеці-філії № 1.
З цікавістю прослухали учні ЗЗСО№ 12 розповідь бібліотекаря Валентини Самодіної про історію нашого міста, про козацьку святиню – Троїцький собор; дізналися про героїв Другої Світової війни. Окрім цього школярам презентували книжкову виставку «Місто моє».
Юнаки та дівчата здійснили віртуальну подорож вулицями міста, переглянули відеофільми «Портрет нашого міста» та «Пам’ятники міста Новомосковська». Діти взяли активну участь у вікторині «Новомосковщина: сторінки історії твоєї».
Наостанок старшокласники Едуард Королько, Ігор Усатенко та Алла Гуртова прочитали декілька поезій про рідний край.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...