середу, 23 вересня 2020 р.

Розчаровані читачі про відомі книги

Всі ми хоча б раз залишалися в щирому подиві, взявшись читати розхвалену книгу, будь то новомодний бестселер або класика. Начебто і автор хороший, і сюжет хвацько закручений, але загальний захват з її приводу розділити не вийшло. І напрошується висновок, що книгу переоцінили, тільки сказати про це вголос серед її шанувальників ніяково.

Пропонуємо прислухатися до користувачів, які «замахнулися на святе» і чесно висловили свою невтішну думку про популярні книги, та прочитати їх, щоб мати свою власну думку.

Знаєте, як це буває, коли так довго - довго чекаєш свята, готуєшся до нього з завмиранням серця, воно настає - і нічого? Зовсім. І єдине почуття, яке приносить святкове застілля, це зовсім не радість – це розчарування.

«Грозовий перевал» Емілі Бронте повинен був бути довгоочікуваним святом. Він став моїм найбільшим розчаруванням за цей рік. Необов'язково читати цю книгу, щоб знати, що вона про любов. Зі знанням цього її відкриваєш, шукаєш цю любов на сторінках. І не знаходиш. За розділами ховаються пристрасть, одержимість, божевілля, прихильність, але я не знайшла там любові. Може бути, погано шукала, але замість неї попалися тільки двоє егоїстів, які не вміють любити, але дуже добре знають, як змусити когось страждати. © Seducia / livelib

«Їсти, молитися, кохати», Елізабет Гілберт.

Так, книга відома, але я дійшла до неї зовсім недавно. Дуже часто чула назву, потім фільм вийшов - і захоплення, ахи-охи. Вирішила почитати. І не зрозуміла ... За назвою ясно, що героїня буде багато їсти в Італії, потім молитися в Індії і любити в Індонезії. Пройшовши цю подорож, автор досягла миру з собою і гармонії. Хм. Я теж, коли наїмся пасти, дуже задоволена всім і всіх люблю. Медитації? На любителя. Я зловживаю ними періодично, але не так фанатично. Кохати? Ну, з цим погоджуся. Треба любити себе, своє життя, поважати свій вибір. І аж ніяк не нарікати на обставини. Чоловік зраджує, начальник - дивак, подруги - стерви. Ну і не зважай, не відриваючись від географічного розташування. Необов'язково проходити подібний шлях.© Evgenia_Bulavina / livelib


«Любов живе три роки», Фредерік Бегбедер. 

Давайте подивимося чесними очима на дане творіння: герой постійно ниє і нічого не робить, робить ніяких висновків і на тлі всього цього придумує, що любов живе три роки. Нудна книга, в якій немає нічого, крім ниття людини, який сам у всьому винен. © Pavlovna959 / livelib

 «Парфумер. Історія одного вбивці », Патрік Зюскінд.

Напевно, у мене занадто розвинений нюх і уява, але ця книга для мене смердить. Згодна, що сильна книга, але враження вона на мене справила огидне. Запахи, які описуються в ній, я відчувала як наяву, тому читати її не завдало жодного задоволення. © Olga_Alf / livelib

«Гаррі Поттер», Джоан РоулінгЯ дав Гаррі Поттеру шанс. Я зробив це. Я подивився перші два фільми, і мені сказали: «Ну, книги краще». Я прочитав першу. Було непогано, але нічого особливого. Мені сказали продовжувати читати, і я читав. Я дочитав до книги, де, здавалося, її половину займає опис матчу з квідичу, і я не зміг більше. Я дав Гаррі Поттеру більше, ніж шанс на успіх. Але ні. © Martlar / reddit

«Мартін Іден», Джек Лондон

Якось навіть незручно, коли читаєш твір, визнаний класикою світової літератури, і не відчуваєш при цьому обіцяного захоплення. Мимоволі задаєшся питанням, чи все з тобою в порядку. Ось і «Мартін Іден» залишив після себе тільки незручність і легке здивування: це Мартін герой? Людина, для якої всі або майже всі навколо - ідіоти. Так би мовити: одна я розумна, в білому пальто стою красива! © mesange / livelib

«Маленькі жінки», Луїза Мей Олкотт.

Цукровий цукор з патокою. Зуби звело. Бідні дівчинки-янголята, які нічого не бачили в житті, крім солодощів самозречення, упиваються власним смиренням в необхідності чесно нести свій тягар. Нескінченні моралі, повчання, повчання і настанови. І всі щасливі. Таке враження, що читала брошуру сектантів. © Byaka-Buka / livelib

Ні ні і ні. Так довго «Лоліта» Володимира Набокова стояла у мене на полиці, так багато я чула про цей чудовий витвір, який будь-яка поважаюча себе людина повинна прочитати. І таке розчарування мене спіткало. Читається важко, тому що оригінал твору був написаний англійською, а потім переведений на російську самим Набоковим. Історія сама по собі неприємна. Хоча я сама досить лояльна до багатьох речей і прекрасно розумію, що історії, розказані в книгах, - це лише вигадка автора. Твір не став моїм улюбленим, він зайняв лише місце на полиці, і все. Ознайомитися вартувало, але для того, щоб зформувати свою думку і бачення, а не слухати інших. © Sveta_Zhi / livelib

«Розповідь служниці», Маргарет Етвуд.

Цю книгу я знайшла в списку знаменитих антиутопій поруч з Бредбері і Оруеллом. Не те щоб я довіряла таким списками, але від книги все ж чекала придатної фантастики. Яку, на жаль, не отримала. Автор явно хотіла написати страшну книгу, описати світ, де у жінок не більше прав, ніж у тварин. У кожної є своя роль в суспільстві, і виходити за її межі суворо забороняється. Роль Фредови, головної героїні книги, - народжувати. Антіутопічний світ прописаний так погано, персонажі такі мляві, що замість вражаючої картини виходить невиразна страшилка, абсолютно не страшна через свою безглуздість. Автору не вистачило жорсткості, рішучості і реалістичності в зображенні світу, де панують чоловіки, а жінка - тварина, що існує, щоб народжувати.© Nathaira / livelib

 «Алхімік» Пауло Коельо. 
Це найжахливіше, що я коли-небудь читав. Неначе колонки про самодопомогу і життєві поради з усіх бульварних журналів Землі якимось чином сконцентрувалися в якійсь псевдофілософських історії, яку автор виплеснув на бідні, нічого не підозрюючі, сторінки. © Bjarke-Mønsted / Quora

«До зустрічі з тобою», Джоджо Мойес

Вкладуся в одне слово: банально! Просто добре розпіарений жіночий роман. Але відмінний сценарій для мелодрами. Складається цілком і повністю з кліше, абсолютно порожня і нудна книга з передбачуваним з найперших сторінок сюжетом. © leroo / Livelib

А яку відому книгу ви вважаєте переоціненою?

Запрошуємо прочитати, та висловити свою власну думку з приводу цих та інших книг!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...