четвер, 22 жовтня 2020 р.

Книги, які змінили життя знаменитих людей

Книга, прочитана вчасно, може мати приголомшуючий вплив на життя людини. І цьому є чимало прикладів.
Ми зібрали для вас кілька дивовижних історій про те, як книги вплинули на життя знаменитих особистостей. А це в свою чергу змінило науку, культуру і економіку всього світу. Ми ще раз переконуємося, що слово - велика сила!

Габріель Гарсія Маркес, "Перевтілення" Франца Кафки
Прочитавши книгу Кафки "Перевтілення", Маркес зрозумів, що обов'язково повинен стати письменником. Зазвичай він читав, щоб заснути, але не цього разу. Твір його настільки вразив, що він майже не міг спати, а вранці відразу кинувся писати.
Сам він дуже добре розповідав про це: «Перевтілення» Франца Кафки з першого ж рядка визначило мій новий життєвий шлях. Новий день застав мене за машинкою, яку мені позичили, щоб спробувати створити щось схоже на бідного чиновника з книги Кафки, який перетворився на величезного жука. Усі наступні дні я не ходив до університету, побоюючись, що чари розсіються, заздрість, що виражалася в краплях поту, покривала моє обличчя».

Джоан Роулінг, "Емма" Джейн Остін
Джейн Остін - улюблена письменниця Джоан Роулінг, а "Емма" - найулюбленіший роман. Величезне враження на Роулінг справила майстерність, з яким Остін описала таємницю відносин Френка і Джейн, яка непокоїть читача протягом всієї книги. Джоан зізнавалася, що все життя старається, але створити таку ж інтригу, як у Остін, у неї не виходить.

Альберт Ейнштейн, "Трактат про людську природу" Девіда Юма
"Трактат про людську природу" складається з трьох книг: «Про пізнанні», «Про афект», «Про мораль». У першій книзі Юм, знаменитий англійський філософ, міркує про відносність таких понять, як простір, час, знання, а також про ймовірність, включаючи поняття причини і наслідку.
Ейнштейн не раз говорив про те, яке велике значення "Трактат" зіграв в його житті і як він підштовхнув його до створення Теорії відносності. Він допоміг йому відступити від звичних понять простору і часу і сформулювати головні постулати його роботи. "Цілком ймовірно, що без читання цих філософських праць я б ніколи не прийшов до своїх висновків", - зізнавався він.

Курт Кобейн, "Парфумер" Патріка Зюскінда
Багато хто був вражений "Парфюмером", але рідко хто може сказати, що любить книгу. Курт Кобейн - один з цих небагатьох, він постійно носив книгу з собою і часто перечитував. При цьому книга, схоже, вплинула на нього не дуже добре. "Я прочитав" Парфумера "принаймні раз десять, і все не можу зупинитися. Вона просто не відпускає мене. Я іпохондрик, і тому вона так сильно на мене впливає - просто вивертає мене навиворіт ", - говорив він в інтерв'ю за кілька місяців до смерті.
Зацькований і одинак ​​Жан-Батист Гренуй ні в кому не зустрічає любові, але робить духи, рівних яким немає на всій землі. Багато хто готовий бачити тут паралель з життям самого Кобейна. До речі, сюжет книги він використовував у пісні "Scentless Apprentice" з альбому In Utero.

Марк Цукерберг, "Енеїда" Вергілія
Цукерберг прочитав "Енеїду", коли вивчав латинь у школі. Поема розповідає історію Енея, легендарного троянського героя, який переселився в Італію із залишками свого народу і заснував місто Лавіній. Марк зізнавався, що його найбільше вражало бажання героя побудувати місто що не знає "кордонів в часі і пишності" і це місце в книзі вплинуло на його ставлення до життя і до того, як потрібно ставити цілі.

Колишній партнер Цукерберга Шон Паркер підтверджує: "Він мріяв про велич, були в ньому імперські амбіції - і в 20 років, і зараз. Він вилитий герой однієї з цих грецьких одиссей".
Мерилін Монро, "Улісс" Джеймса Джойса
Фотографію, на якій Мерилін Монро читає "Улісса", вважають однією з найцікавіших і знаменитих фото секс-символу всіх часів. «Вона сказала, що зберігає "Улісса" в своїй машині і досить давно його читає, - згадувала фотограф Єва Арнольд. - Вона сказала, що їй подобається його звучання і вона б читала його вголос самій собі ".
Це фото викликало фурор. Люди були вражені, дізнавшись, що Мерилін - далеко не дурненька блондинка. Виявилося, у неї була багата бібліотека, з купою інтелектуальної та психологічної літератури.

Ернест Хемінгуей, "Війна і мир" Льва Толстого
На Хемінгуея з усіх письменників (а він перечитав гори книг) найбільше вплинув Лев Толстой, він дуже любив "Війну і мир". Російський реаліст вразив Хемінгуея своєю відвертістю і гостротою в розкритті теми соціального зла. У своїх романах письменник також піднімав питання моралі і пошуку сенсу життя.
Хем, який порівнював літературу з боксом, так говорив про велич Толстого: "Я почав дуже скромно і побив пана Тургенєва, - говорив він. - Потім - це коштувало великої праці, - я побив пана де Мопассана. З паном Стендалем у мене двічі була нічия, але, здається, в останньому раунді я виграв за очками. але нічого не змусить мене вийти на ринг проти пана Толстого ".

За матеріалами 10 Books That Greatly Influenced Famous And Successful People.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...