25 та 26 квітня на чергових тренінгах за програмою бібліотечно-цільового проєкту «Смартфон для Вас» йшла мова про 7104UA У VIBER – новий онлайн сервіс для клієнтів. Це власна розробка Національного контакт-центру для клієнтів групи компаній РГК, яка дозволяє суттєво оптимізувати процес обслуговування споживачів газу, забезпечує його високу швидкість та якість. Куратор тренінгів, провідний бібліотекар читального залу Лариса Буркевич, познайомила користувачів із сервісом та продемонструвала його основні функції, а також допомогла зареєструватися та розповіла, як передавати показники і що таке Паблік акаунти. Практичні зайняття було присвячено QR–коду, адже в сучасному світі це дуже інформативна і корисна річ. Як сканувати і використовувати на практиці QR–код, в чому його головні переваги порівняно зі звичайним штрих-кодом - про все це не тільки дізналися учасники тренінгів, але й навчилися застосовувати QR–код на практиці.
- Головна сторінка
- Про нас
- Клубна діяльність
- Журнал BOOKвоїд!
- Анонси масових заходів
- Відгуки на книги
- Буктрейлери
- Дитячі бібліотеки
- Історія Публічної бібліотеки НМТГ
- Історія бібліотеки-філії № 1
- Історія бібліотеки-філії № 2
- Історія бібліотеки-філії № 3
- Історія бібліотеки – філії № 4
- Історія бібліотеки-філії № 5
- Фото до історії Новомосковської бібліотеки
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар