середу, 22 вересня 2021 р.

Моє місто від А до Я

Новомосковськ – найстаріше місто Присамар’я. Але попри це історія міста протягом багатьох віків залишалася недослідженою. Днями наше місто відзначатиме 445 років, з цього урочистого приводу 22 вересня провідний фахівець бібліотеки-філії № 2 Ірина Камінська та наш земляк Едуард Клюєв провели краєзнавчі перегони «Моє місто від А до Я» для семикласників ЗЗСО № 4.

Учні почули цікаві історичні факти про заснування Новомосковська, легенди про назву міста, дізналися про сподвижника нашого краю Кирила Тарловського. Із зацікавленням присутні поринули в історію заснування мікрорайонів, ознайомилися з історичними забудовами міста, на яких зараз розміщено таблички з QR-кодом. Школярі почули цікаві факти про Свято-Троїцький собор та його реконструкцію, дізналися багато цікавого про захисників міста в роки Другої Світової війни: полковника Сільвестрова А.А. та Сучкова О.М. та їхні подвиги.

Ілюстрацією до заходу стало відео про заснування міста, історичні місця і пам`ятники Новомосковська. Наприкінці заходу бібліотекар запропонувала присутнім взяти участь у вікторині та познайомитися з декількома книгами про наш край.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...