понеділок, 20 червня 2022 р.

"Читаю коронованих": відгуки читачів. Андрій Кокотюха "Полювання мисливців за привидами"

Книга Андрія Кокотюхи «Полювання мисливців за привидами», яку мені порекомендувала бібліотекар, відразу зацікавила. Перш за все тому що в ній розповідається про головних героїв – семикласників, моїх ровесників, а ще тому, що хлопці дуже швидко стали друзями, хоча тільки-но ледь не побилися і кожен вчасно визнав свою помилку. А все це, дякуючи історії, в якій вони опинилися. Головним героям довелося самим докласти багато зусиль, кмітливості і навіть дитячої мудрості, щоб розплутати такий заплутаний клубочок.

Міні сподобалось, як різні за характером і вдачею Максим Білан і Денис Черненко знайшли спільну мову, щоб не допустити крадіжки Золотого кубка. Я навіть не засмутився через те, що в книзі немає ілюстрацій, адже навіть це має свій позитив - коли читаєш книгу, то нічого не відволікає. Хочеться швидше дізнатися, чим закінчиться небезпечна для хлопців історія і як герої твору зметикують спіймати злодіїв. Я хочу перейняти кращі риси характеру кожного з друзів, бо вони прагнуть творити добро.

Взагалі я дуже люблю читати пізнавальні книги, різноманітні енциклопедії, словом, «розумні книги». Зараз шкільні канікули, стало більше вільного часу, тому я буду читати більше художніх книг. І в першу чергу, перечитаю книги Андрія Кокотюхи, які є в дитячій бібліотеці.

Віталій Солонський, читач бібліотеки-філії № 5 для дітей 
Публічної бібліотеки Новомосковської міської територіальної громади

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...