неділю, 27 червня 2021 р.

Вітаміни ми вживаєм, про здоров’я своє дбаєм

24 червня в бібліотеці-філії № 2 провідний бібліотекар Ірина Камінська провела годину корисних порад «Вітаміни ми вживаєм, про здоров’я своє дбаєм» в рамках дії  сімейного клубу відпочинку «Гармонія».

Генріх Гейне сказав: «Єдина краса, яку я знаю – здоров’я». І дійсно, найціннішим для кожної людини є її здоров’я. Коли ти здоровий, то впораєшся з будь-якою справою. Тоді хочеться жити, творити, співати, відпочивати…А коли в організмі не вистачає якихось вітамінів, то виникає авітаміноз, а внаслідок нього страждає шкіра, волосся, з’являється постійна втома, млявість, головний біль та апатія. Щоб цього не сталося, треба знати й розуміти, які вітаміни за що відповідають і як уникнути неприємних наслідків сезонних авітамінозів.

Ведуча розповіла про шкідливі і корисні продукти харчування та про значення вітамінів для людини. Члени клубу залюбки взяли участь у вікторині, а також із зацікавленістю слухали поради карпатського мудреця Андрія Ворона, який прожив 104 роки.

Наостанок присутні взяли участь у тестуванні «Чи вистачає вам вітамінів» та ознайомилися з книгами про здоров’я.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...