середа, 14 лютого 2024 р.

Найкращі побажання у прекрасний день кохання

У середині лютого, коли вже всі втомилися від зимових холодів, ми відзначаємо День закоханих - свято романтики, кохання та ніжності. В цей день повітря наповнюється особливою атмосферою кохання, а закохані намагаються провести час разом, даруючи одне одному подарунки, щирі слова та незабутні емоції.

14 лютого, у теплий, майже весняний день, фахівці бібліотеки-філії №3 Публічної бібліотеки НМТГ завітали у гості до студентів ПТУ на виїздну зустріч клубу молодіжного дозвілля «Діапазон», романтичну гру-побачення «Найкращі побажання у прекрасний день кохання».

Бібліотекар Наталія Тур повідала присутнім про історію свята, його символіку та звичаї й запропонувала усім охочим взяти участь у численних цікавих конкурсах, інтелектуальних змаганнях, а саме: «Зрозумій мене без слів»; «Ти без мене – не ти, я без тебе – не я»; «В ім’я прекрасних Дам!». Юнаки та дівчата згадували героїв відомих художніх творів про кохання, а фахівці бібліотеки представили відповідні книги, практикувалися у правилах етикету, пробували малювати портрети, складали й декламували вірші та весело закружляли в танці.








Немає коментарів:

Дописати коментар