середа, 15 травня 2024 р.

Моя сім’я – мій Всесвіт

З родини починається життя людини. Вона - джерело любові та поваги. Від батьків малюк дізнається про добро і зло, вчиться справедливості, засвоює норми поведінки. У сім’ї закладаються підвалини розвитку майбутньої особистості.

15 травня, у Міжнародний день сім’ї, до бібліотеки-філії №3 Публічної бібліотеки НМТГ завітали другокласники гімназії №15 (вчитель - Оксана Петрівна Стратій) на годину творчості «Моя сім’я – мій Всесвіт».

Від завідувача філії бібліотеки Наталії Кунах діти дізналися про історію цього свята, традиції його святкування в різних країнах світу, познайомила з сімома ознаками щасливої родини та запропонувала виготовити вітальні листівки для своїх рідних. У веселій, дружній та творчій атмосфері час пройшов непомітно. Кожна дитина створила свою неповторну та красиву листівку.


Немає коментарів:

Дописати коментар