понеділок, 20 лютого 2017 р.

Перлина сонцесяйного намиста –Дніпропетровщино моя

27 лютого виповнюється 85 років з часу заснування Дніпропетровської області. З цієї нагоди в читальному залі центральної міської бібліотеки 19 лютого відбувся ювілейний вечір «Перлина сонцесяйного намиста –Дніпропетровщино моя». Поетичним рядком зізнання в любові рідному краю розпочала вечір ведуча, провідний бібліотекар Наталія Дегтяр. У прозі й поезії повідала про овіяну вітрами історії, оспівану в піснях, прославлену в легендах Дніпропетровщину, край де завжди жили й працювали гарні, розумні й роботящі люди. З Дніпропетровщиною пов’язані імена багатьох видатних діячів науки, культури, мистецтва. На берегах Дніпра в різні часи побували Княгиня Ольга і князь Святослав, Олександр Пушкін й Ілля Репін, Тарас Шевченко і Дмитро Яворницький, Олесь Гончар та інші. Присутні переглянули відеокліп «Неповторна Дніпропетровщина». Оплесками зустрічали виступи зразкового вокального ансамблю «Фантазія», керівник Л. І. Ткаченко, з вдячністю послухали пісні: «Є на світі край багатий…», «Лелеки», «Не бійся жити», «Надія є», «На світі є одна країна», «Три поради» та інші. У щирій, незрадливій любові до рідного краю й міста на Самарі зізнавались поети – аматори, учасники клубу «Поетичні перлини Присамар’я» - Н. Калита, Т. Косяченко, М. Васюк та Т. Варченко.
Країв прекрасних і трудящих в житті немало знаю я. Та серед них ти все ж найкраща, Дніпропетровщино моя!
З днем народження, рідний краю!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...