четвер, 11 квітня 2024 р.

Чим лікуються українці

«Доброго здоров’я!», - так вітаються наші співвітчизники, а коли прощаються кажуть: «Бувайте здорові!», тобто бажають здоров’я. Скільки змісту закладено в цих словах!

10 квітня в бібліотеці-філії № 2 Публічної бібліотеки НМТГ на вітальню здоров’я «Чим лікуються українці» зібралися члени сімейного клубу дозвілля «Гармонія».

Що потрібно робити, щоб зберегти здоров’я, як раціонально харчуватися і відпочивати, що таке естетотерапія - про це розповіла провідний бібліотекар філії Ірина Камінська. 
Присутні прослухали поради для здорового способу життя, взяли участь у тестуванні, переглянули відеофільми від біологині Дарки Озерної «Як інвестувати в здоров’я», «Як серед весняного урожаю вибрати для себе найкорисніше».

Клубчани ділилися своїми методами протидії простуді, безсонню тощо.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...