середу, 8 червня 2022 р.

"Читаю коронованих": відгуки читачів. Андрій Кокотюха "Таємниця козацького скарбу"

Я люблю читати книги на різні теми, але більш за все мені подобається детективи та пригодницька література. Нещодавно я перечитувала книгу сучасного українського письменника Андрія Кокотюхи «Таємниця козацького скарбу». На мій погляд, ця книга не просто цікава й захоплююча, а й повчальна. В ній розповідається про міцну та вірну дружбу двох підлітків, розумного Данила та спортивного Богдана, які разом приїхали на літні канікули до бабусі Віри. Але спокійно відпочити їм так і не вдалося, адже попереду – нерозкрита давня таємниця, загадкові відкриття та досі не знайдений козацький скарб. Звичайно, відважні та допитливі хлопці-школярі захочуть першими розкрити таємницю, знайти бочку золотих монет і золоту козацьку булаву. У цій справі їм допомагає дівчинка Галка, веселий та кумедний страус Футбол і навіть хуліганська ватага Льонька Гайдамаки. На героїв книги чекають непрості випробування, але їх пов’язує нерозривна дружба, вірність один одному, почуття бравої справи.

Ця книга вчить нас бути вірними та товариськими, разом долати труднощі, допомагати один одному і лише так ми зможемо перемогти зло і несправедливість. Зараз дуже важкий для кожного час. І коли моторошно і лячно від звуків сирен і неспокійно на душі, я знов і знов згадую цю книгу  і мені становиться краще, я заспокоююсь. В єдності, взаємодопомозі і дружбі наша сила.

Надія Ткаченко, читачка бібліотеки-філії № 4 для дітей


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...