неділю, 13 вересня 2020 р.

ДО ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ПИСЬМЕННИКА. О. ГЕНРІ.

Уильям О. Генри биография, творчество, цитаты | ReadCafe 

Він прожив всього 47 років.. І СТІЛЬКИ написав, подарував, встиг..18 томів чудес великих і маленьких, сумних, гострих, веселих....

О. Генрі (Уїльям Сідні Портер)

"А я тут розповів вам нічим не примітну історію про двох дурних дітей з восьмідолларової квартирки, які самим немудрим чином пожертвували одне для одного своїми найбільшими скарбами". ( «Дари волхвів»)

"Хоча ніч була дуже темна, Білл дуже товстий, а я умів дуже швидко бігати, я наздогнав його лише за півтори милі від міста." ("Вождь червоношкірих")

"- Скільки часу ви зможете його так тримати?

- Сили у мене не ті, що раніше, але за десять хвилин я вас запевняю.

- Чудово! Чи встигнемо добігти до канадського кордону! "(Там же) 🙂

"Справа не в дорозі, яку ми вибираємо; те, що всередині нас, змушує нас вибирати дорогу". ( «Дороги, які ми вибираємо»)

"Подивись у вікно, люба, на останній листок плюща. Тебе не дивувало, що він не тремтить і не ворушиться від вітру? Так, мила, це і є шедевр Бермана - він написав його в ту ніч, коли злетів останній лист."

 ( «Останній лист»)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...